Ed Boon, a więc dyrektor kreatywny Mortal Kombat X, odpowiedział na kilka pytań graczy, które związane były z technicznymi aspektami nowej gry.
Fani klasycznych bijatyk podskoczyli ostatnio z radości. Kilka dni temu Warner Bros zapowiedziało przecież Mortal Kombat X, a więc kolejną odsłonę serii będącej pozycją obowiązkową dla każdego fana wspomnianego już gatunku gier. Niestety większość szczegółów owiana jest jeszcze tajemnicą, ale powoli zaczynamy poznawać pierwsze ważne kwestie.
Ed Boon, a więc dyrektor kreatywny Mortal Kombat X, odpowiedział na kilka pytań graczy, które związane były z technicznymi aspektami nowej gry. Dowiedzieliśmy się dzięki temu, jaki silnik wykorzystywany jest przy jej produkcji, a także jakiej rozdzielczości można się tutaj spodziewać.
Mortal Kombat X powstaje na Unreal Engine 3, ale wedle ujawnionych informacji został on przez twórców nieco zmodyfikowany. Być może ważniejszą informacją dla wielu graczy będzie jednak to, iż gra działać ma w rozdzielczości 1080p przy 60 klatkach na sekundę.
Dodajmy, iż Mortal Kombat X powstaje z myślą o PC oraz konsolach Xbox One i PlayStation 4, a także Xbox 360 i PlayStation 3. Więcej informacji na temat gry, a także fragmenty rozgrywki zobaczymy najprawdopodobniej na startujących lada chwila targach E3.
Źródło: mp1st
Komentarze
42Niestety nie lubię takiego rodzaju gier.
Skoro nie lubisz po co wchodzisz na tego newsa i się wypowiadasz??
Zbierasz komentarze??
Jako fan serii i fgc bardzo cieszy mnie, że niesamowicie udany debiut SF4 w 2009 zapoczątkował swoistą rezurekcję tego gatunku. Nie ważne czy wolisz grać casualowo w MK czy Injustice, czy też całkiem mashować przyciski w tekkenie, każdą bijatykę powinniśmy witać z otwartymi ramionami, a nie z góry krytykować i narzekać. Kto wie, może ta bądź któraś z kolejnych gier Netherrealm osiągnie miano równie zbalansowanej, złożonej i ciekawej w stopniu takim samym jak Street Fighter 4. Liczę na to!